همه چیز درباره بلفاروپلاستی با پلاسما جت

 یکی از عمل‌های زیبایی که این روزها توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند بلفاروپلاستی پلک بالا و پلک پایین است. اما برخی از افراد به دلیل ترس و یا محدودیت‌هایی که دارند امکان انجام عمل‌ بلفاروپلاستی را به صورت تهاجمی ندارند. برای این دسته از افراد می‌توان روش بلفاروپلاستی با پلاسما جت را پیشنهاد داد. پلاسما جت برای پف زیر چشم در کلینیک‌های زیبایی و توسط دستگاه مخصوص این کار انجام می‌شود. در نتیجه کاندیدهای انجام آن بدون ترس از ایجاد برش و بخیه می‌توانند به نتیجه مطلوب خود برسند. در صورت تمایل به درمان مشکل افتادگی پلک به کمک بلفارو پلاستی می‌توانید به کلینیک تخصصی هلیا مراجعه کرده و از خدمات دکتر خراسانی بهره ببرید. همراه ما باشید تا با هر آنچه که قبل از انجام بلفاروپلاستی با پلاسما جت نیاز دارید در این مقاله آشنا شوید.

منظور از بلفاروپلاستی با پلاسما جت چیست؟

چشم ها دارای پوستی حساس و نازک هستند که می توانند در دراز مدت دارای چروک شوند. روش بلفاروپلاستی با پلاسما جت می تواند یکی از بهترین درمان ها برای پوست های افتاده و کشیده شده اطراف چشم در نظر گرفته شوند. پوست های اطراف چشم و پلک ها از آنجایی که دارای فعالیت انقباضی بسیاری در طول شبانه روز هستند می توانند دچار چروک های پوستی و افتادگی های پلکی شوند. این انقباضات در زیر ماهیچه های پلک ها می تواند پوست را چروک کند.

امروزه از روش های نوینی برای ایجاد زیبایی در چشم ها استفاده می شود. یکی از این روش ها را می توان بلفاروپلاستی نامید. در واقع این عمل نوعی جراحی پلک است که در پلک های بالا و پایین چشم انجام می شود و می تواند منجر به برداشتن پوست های اضافی و افتاده پلک شود و یا پف هایی را که در پایین و بالای چشم ایجاد شده است را از بین ببرد. این نقاط برآمده به دلیل تجمع چربی و پوست های اضافی پلک ایجاد شده اند. به همین دلیل در صورتی که توسط جراحی پلک برداشته نشوند و تحت جراحی قرار نگیرند می توانند آسیب های بینایی را برای افراد ایجاد کنند.

بلفاروپلاستی با پلاسما جت چگونه انجام می شود؟

روش های جدید جراحی پلک که توسط بلفاروپلاستی انجام می شود می تواند نتایج ماندگاری را برای افراد ایجاد کند. در واقع با جراحی پلک به روش ها و متد های جدید ایجاد عوارض احتمالی بعد از بلفاروپلاستی به حداقل می رسد. یکی از این روش ها استفاده از پلاسما جت در جراحی پلک است. می توان گفت که پلاسما جت نوعی تکنولوژی پیشرفته است که به جای جراحی در چشم در زمان بلفاروپلاستی استفاده می شود. پلاسما در واقع نوعی گاز است که می تواند به صورت تخلیه الکتریکی برای از بین بردن چروک و افتادگی های پلک استفاده شود.

Comments